snart sex and the city.

Säg inte att jag håller på att bli sjuk då blir jag ledsen.. Har väldigt ont i halsen och det här får inte bryta ut till något värre, inte nu när det är så mycket i skolan.

Idag kom pappa och hämta mig efter skolan, hans första dag på sitt gamla jobb. Han var lycklig, haha. Men i alla fall, när jag kom hem bokade jag direkt tid för solning och drog ner till sporthallen vid 6 och solade. Sen cyklade jag till Konsum och köpte blommor till Lotta som fyller år idag. Sen cyklade jag hem till henne och där bjöds det på god tårta, bullar, kakor, kaffe, saft och ja ni vet sånt som hör till födelsedagar :)

Hahah, tönten färjan-håkan ska vara med på wipeout, det måste man ju se. Såg reklamen nyss vettu.

I morgon har jag sovmorgon till 10 och då är det gym på feelgood som gäller. Jag är taggad, faktiskt.

En kvart till sex and the city, det är fint det.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0