Matthew Williamson for H&M.

Jag har nyss tittat igenom Matthew Williamson's kollektion för h&m.. Jag hittade tre saker som jag skulle kunna tänka mig att köpa, en grej lite mer än de andra. Jag är ute efter en jacka till våren, inte för varm och inte för kall. Nu har han designat en skitsnygg skinnjacka, den är någon slags brun färg och lite kortare i ärmarna än vanliga skinnjackor. Väldigt snygga detaljer också. Så ska jag titta om den kommer säljas i Västerås, men nej då kommer den inte ens kunnas köpa i SVERIGE, det var ju trevligt :) Verkar knappt som något kommer komma ens till Västerås alls vad jag kan se. Det kanske bara är nu men eftersom alla kläder kommer ut om en vecka så lär ju det var bestämt.
Vad tokigt det kan bli..


Där ser ni jackan, där är även västen som är väldigt snygg. Hittade ingen bra bild på en finfin kavaj som också är snygg.
Bilden är snodd från google så det är inte jag som har gjort kollaget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att du bloggar om kläder men att du klär dig helt fruktansvärt fult ! Absolut ingen stil över huvudtaget

2009-04-18 @ 00:03:44
Postat av: zaraaaaa

Vad roligt att du tycker det :) Jag klär mig precis i det jag trivs i och bryr mig inte om någon tycker om det eller inte.

2009-04-19 @ 19:07:36
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0