Långfredag.

Det var ett tag sen, haha.

Jag sitter just nu i min säng och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Var nyss hos Sandra och hämta lite alkohol, men hon var inte hemma, haha. Hon befinner sig i Göteborg den fuskisen.
Hanna anländer snart och vi ska väl fixa oss lite och sen bär det av till Max och lite andra folk. Cicci som har träning kommer lite senare.

Igår var jag hem till  familjen Ahlström och snackade lite. Var ju ett tag sen.

Idag har det varit vårstädning här hemma, dock inte av mitt rum, haha. Det ser ut som en knarkarkvart som vanligt. Det har varit gap och skrik på mig för att jag inte hjälper till, som vanligt...

Nej nu ska jag tagga till lite. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0