godnattis.

Sisådär minuterna innan jag slår ihop ögonlocken klickade jag mig in på konserthusterrassens hemsida och konstaterade att jag faktiskt längtar efter skolan. Jag ser fram emot köttbullarna med gräddsås på tisdag, den bakade potatisen med röra på onsdag, pannkakorna på torsdag och scnitzeln på fredag. Detta kan nog bli en bra vecka!
Plus att det finns massor att se fram emot. Kanske kan det bli en tripp till gran canaria eller nått vecka 21, SKÖNT!
Sen har vi ju hela sommarlovet också. Dock blir det väldigt mycket jobb men den lediga tiden.
Vi får självklart inte glömma Turkiet som vi avslutar sommarlovet med precis som förra sommaren. Jag lever på det fortfarande, hihi ♥


Frässhhhhh, ehe

"Fan va gott det skulle vara med en varm öl och en cigg"
citat by: hmm.. Ja vem var det nu då?

Kommentarer
Postat av: sandra

ska du åka utomlands :(:(:(:( jävla arsle

2009-04-13 @ 18:34:40
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: zaraaaaa

men det är inte säkert ju :) hihihi

2009-04-13 @ 19:02:05
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0