any monkey looking like a saviour.

Jahapp.
Här sitter jag hungrig och har precis fyllt min mage med en liten pastill som smakade salmiak som jag snodde av Julia. Men jag och Sandra ska till gränden för att fylla våra magar ännu mer med ja, jag vet inte vad jag ska välja ännu. Det visar sig, förmodligen blir det fläskfilé, men har jag verkligen råd med det? Jag vet inte. Ska beställa ett par skor ifrån Nelly när jag kommer hem, skulle ha gjort det nyss, men känner att mamma måste ha en del i det här också.

Vi slutar alldeles strax. Skönt att sluta tidigt.

Ska till Sporthallen för att sola idag med, mitt solkort går ut på söndag så jag är så illa tvungen, egentligen inte, men jag vill inte bara kasta pengarna i sjön liksom.

Det har varit en soft lektion idag, vi är klara med arbetet och nästa vecka väntar en redovisning, kul :)

Jag bjuder på en fin bild som är taget av Ellinor:

Snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0