2deLU.

Idag åt jag och Sandra fläskfilé på Gränden, vi båda slickade rent tallrikarna och gick därifrån med 20 centimeter tjockare runt magen, herregud vad gott det var. Vi var och drog i reakläder men när jag kom och tänka på mitt snart tomma konto så ångrade jag mig och hängde tillbaks allt. Jobbigt läge..

Jag har beslutat mig för att strunta i att beställa skorna, det kändes hårt att skriva det, men jag måste helt enkelt. Om inte min mamma är suupersnäll och betalar dom åt mig, men då kommer jag bara få dåligt samvete. Får tänka lite.

Idag cyklade jag ner till Sporthallen och solade. Fick ordentligt med färg på magen den här gången och väldigt mycket röd färg i ansiktet, haha.

Nej nu ska jag titta klart på Hjälp! jag är med i en japansk show, eller vad det heter, hahaha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0