when you're sure you've had enough of this life, well hang on.

Läste igenom alla mina bloggar jag skrivit och läste att det var lite too much about you. Jag skäms för att jag varit så dum under den här tiden, men nu är det helt over.
Har nyss vart och hämtat kaffe i cafeterian, behöver det verkligen varje morgon så jag vaknar vid liv någon gång. Har ännu inte gjort det.
Våran nya engelskalärare är faktiskt bra, I like. Vi har setat nu i snart 2 timmar och väntat på att få göra våra redovisningar, men hon säger att vi ska vänta hela tiden men vi har inte ens börjat med något nytt så vi kan inte arbeta med något. Sånt gillar vi.

Vad händer ikväll fellows? Fest? I'm in/on!

Pusssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0