gäsp.

Kurr kurr, haha. Magen kurrar som fasen, snart kommer alla andra höra också om jag inte äter mina bananer eller äpple snart. Jag ska även gå och köpa en kaffe snart så jag vaknar till liv.
Vi har kanske ingen lektion i eftermiddag så det känns ju rätt skönt, i alla fall för stunden med tanke på att dom kan hitta en lärare till oss helt plötsligt. Det är irriterande så nu har vi skickat ett mejl till våran mentor, haha. Sånt är kul.

Igår var jag och Sandra i stan, väldigt rolig dag må jag säga. Vi hade planerat att shoppa hur mycket som helst, men Sandra hittade en bh och trosor och jag hittade ett bälte, örhängen och ett par armband. Haha så det blir Stockholm på lördag i stället. Åka till Stockholm bakis, hmm.. det visar sig hur det kommer att gå, haha. Fint de.
Har inga kläder att ha på mig ikväll -.- Känns mindre kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0