Soleksem is the shit.

Jag antar att det är dags för lite uppdatering, var ju ett tag sen.
Turkiet var helt galet (!) och bra. Jag saknar det redan. Vi var depp hela dagen vi skulle åka hem, nog för vi var rätt slitna också men mest för att vi skulle åka hem. Mest tråkigt ju.. Vi var med om rätt mycket kan jag tala om. Sandra kommer nog berätta allt mer i detalj i sin blogg och kan länka sen när jag ser att hon har skrivit.
Tror jag slänger upp lite bilder här nere sen när jag har avrundat.
Igår kom vi hem och idag fyller jag år. Bara 30 minuter kvar på min födelsedag, haha.
13 Oktober tycker jag ni ska ta och gå till bibblan, Mark Levengood är där då, jag o Sandra ska dit i alla fall. See you there, aight?!

Dagen började inte bra alltså, jag försov mig på den enda viktiga dagen på året för att vara lite fräsch på. Jag gick i flottigt hår och helt fläckig av mitt smink... Vi skulle ta kort i skolan och jag vägrade ta enskilt kort. Så något sånt blev det inte.
Jag har haft en fin dag förövrigt (det lät ironiskt, men det var det ej). Tack alla! Särkilt Jonas som gav mig sötaste presenten, hihi.

Han tyckte vi skulle få fina barn tillsammans, jag höll med!



sista dagen, slitna, ledsna och det blev vatten hela dagen..

haha, på väg till beachen

på doors

Galnaste kvällen!
Mer bilder kommer.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0