fake it.

Det blev fest igår, haha. Vilken kväll alltså. Det blev lite förkrök hos mig, inte så värst roligt, men sen när vi kom till festen kom alla igång. Max sa nånting innan med att de som var på festen inte var så bra på att festa, kan hålla med. Haha, en låg där och sov och 2 låg där och kramades osv.
Vi var dom enda som var igång för alla hade redan tröttnat och åkte hem typ, sen blev vi utkastade vid 1, tråkigt, men det var väl kul så länge det varade, det blir ju vad man gör det till.
Sen fick vi skjuts av Jennys (?) pappa till nibble och gick därifrån hem till sandra, där jag skrev brev och grejer, haha. Fick tag på Jonas som skjutsade hem mig och sen var jag död, slockna så fort jag såg sängen, ungefär haha.

Idag blir det mys, en aning slitna kan jag tänka mig att alla är. Jag är i alla fall grymt sliten i kroppen.
Undra om jag ska bifoga någon bild från festen igår? Jo en på kvällens bäste dansare får komma med.


Felicia & DansarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0