the lovercall baby.

Jag har en sak som jag inte förstår, antingen har jag helt fel stil för att köpa kläder i normala affärer i höst? Eller så finns det bara fula kläder att köpa i höst? Eller så har jag något liknande av allt som finns att köpa i höst? (Det lät orimligast)
I alla fall så kom jag bara hem med 3 små kassar ifrån Stockholm, snacka om onödiga pengar att lägga ut för tåg och mat för bara det lilla (jag börjar tänka ekonomiskt).
Jag har gått på stan i västerås och i stockholm men har inte hittat något, skandal!

Därför besöker jag och mamma andra städer, förorter osv. Vi ska försöka i alla fall, haha.

Det där kändes inte bra, varför skulle jag dra på den låten? Gick inte att bryta mottot, så jag fortsätter att köra på Sandras tillsägning, tack hun.

Inte för att skryta men den här affischen som endast jag och Sandra har designat kommer att publiceras i alla högstadieskolor i hela Västerås (endast våran också), my god. I'm going to be famous fellows (lite att överdriva kanske men nästan).


Kommentarer
Postat av: slim

coooolt. känner mig så jävla hedrad, jag kommer också bli känd :D

2008-09-29 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0