sweet dreams are made of cheese.

Har nyss kollat klart på 2½ män, som sagt alltid lika bra och roligt.
Idag åkte jag och mamma till stan och köpte en cykel åt mig, oh, nu kommer jag bara swisha ner för backarna och förhoppningsvis kommer den här gå mycket bättre upp för backarna också med skillnad mot min gamla, helt pajj liksom, haha.
Innan jag och mamma köpte cykel var jag på stan själv efter skolan, hittade en rutig skjorta, en lång t-shirt och en lång väst, jag är nöjd. Jag letade efter ett par skor till Jonas också som han är ute efter och som han inte hinner med själv att leta efter, men icke. Dom var slut överallt. Sånt är typiskt när man vill ha något.
Jag har nog aldrig gått så sakta som jag gjorde i stan idag, jag brukar alltid gå fort när jag är själv, men nu har jag skavsår så jag kommer knappt framåt, skavsårsplåster fungerar inte heller. Ye ye, thats life.
I morgon är det redan fredag, veckan har gått riktigt fort. Så vad händer i helgen?
Om ca 20 minuter börjar Top Model, tvivlar på att jag kommer få se det -.- undra varför haha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0