just one more hit, and I’ll be fine.

Sitter här med en ansiktsmask, jag har några olika och det här är en rengöringsmask ungefär. Svider lite men det är ändå riktigt skönt på samma gång.
Mina ögonbryn fick lufta idag, haha. Orkar verkligen inte med lugg så idag när jag åkte till stan med mamma drog jag luggen åt sidan och visade världen mina svarta buskar.
Jag var ju som sagt ute efter ett par höstskor och jag hittade ett par helt vanliga svarta stövlar så dom fick följa med mig hem plus en Svea-väska ifrån Linda P som jag har suktat efter ett tag nu. Jag hittade även ett linne som jag inte kunde bestämma mig för, ska försöka hinna dit på lunchen och prova det igen och bestämma mig då. Var ju på banken och satt in mina födelsedagspengar idag så nu har jag lite cash på kontot.

Jag flagnar typ överallt på överkroppen förutom på magen, det ser äckligt ut så jag ska skrubba bort allt nu, hej då brännan :(

My second man, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0