let's get drunk and freaky fly.

Vaknade pigg, glad och kry. Jag bara kände att dagen skulle bli bra, än så länge har den varit skitbra i alla fall. Även om klockan inte ens är 10 än, men min lilla sötnos kommer snart till skolan, missade bussen.
Snart ska vi till entreprenörerna och presentera våra reklambyråer, en av våra reklambyråer har redan varit där. Sedan kommer dem till oss och presenterar deras företag och deras "uppfinning" så att säga, om jag inte är helt ute och cyklar? Men jag tror att de skulle komma i alla fall.

Nu ska jag läsa igenom det jag ska säga, fan jag hatar att prata inför folk. Särkilt folk som man inte har snackat en enda gång med. Den enda jag känner där är Olle och han kommer skämma ut mig, jag känner det på mig, I can feeeel it. Måste mejla och säga att han ej ska göra det.

Idag blir det shopping, hell to the yeah. Jag är taggad, hihih.
Och i morgon! Var é festen ungdomar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0