I don't like to hear I'm wrong when I'm right.

Kan säga såhär att jag nyss har ångrat mig med en grej som jag även nyss gjorde, wtf. Jag har sättit på mig lösnaglar, ni vet. Tror ni jag hade någon tanke på att jag använder min dator 24/7 i skolan? Nej självklart inte, så nu sitter jag här och försöker skriva och träna lite. För det är en väldans skillnad att ha såna här lösnaglar och att göra nagelförlängning på en salong. Jag skriver fel hela tiden och det går jättesakta och det blir ovärt om jag ska ta bort dom nu på en gång, med tanke på att det sliter så fasans mycket på naglarna att rycka av dom, även onödig smärta (Alla barnen tittar på tv utom Märta för hon hade nagelsmärta, hahaha).

Jag ska väl pallra mig i säng snart, kommer förmodligen inte kunna sova så det blir några sömntabletter, min bok och efter det kommer jag sova som en stock mina vänner.

När vi var i stockholm såg vi med överraskande ögon Dave Stewart, my god. Jag var helt fast, ville inte gå därifrån så vi stod där riktigt länge, videofilmade och gick tillbaka dit när vi hade varit inne på Souk. Sedan spelade han I'm yours för oss, jag lovar den var endast till oss (vi behöver inte nämna att det stod ett fult par och gullade 10 cm framför honom), tro mig.

En bild från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: ricche

haha! fick precis en flashback på de där paret som stod och gungade, hahah..

2008-09-29 @ 16:37:15
URL: http://richardeklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Det skärpet va så himla snyggt! vart har du köpt deet?

2008-10-01 @ 13:12:25
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0