Helvete.

Jag har sovit enda tills nu. Huvudvärken började redan i morse och utvecklade sig sedan till migrän, försökte få tag på någon som kunde hämta mig från station men ingen kände medlidande så jag pinade mig hem på cykeln. Nästan grät för jag mådde så jävla illa. Kasta mig direkt ner i soffan och försökte somna till slut gick det. Pappa kom hem och fråga hur det var med mig och fixade tabletter och dylikt som jag proppade i mig. Den har fortfarande inte försvunnit så jag ska gå och lägga mig nu. Jag orkar ingenting.

Jag ville ha den, hela min kropp skrek: KÖP DEN. Men min smarta hjärna övertog och sa: Nej det är nog ingen idé. Jag vill inte se vem som kommer få den i stället för mig, den kan ta sig. Fan, nu grinar jag nästan, igen.

Jag är hungrig som ett djur eftersom jag inte har ätit något sedan 12. Men jag ska gå och lägga mig och äta en stor frukost i morgon i stället. Det är vid den här tiden som man absolut inte får äta, det är då det leder till övervikt eftersom kroppen inte "bryter ner" maten ordentligt när man ska sova.

Det skulle jag behöva nu (inte mat). Men när man inte får det blir det tröst-shopping, i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0