haaaaaahah

Idag var jag och min sötnos ute och gick. Jag försökte få lite bra bilder på han men nej, han är typ skygg eller något.
Ska försöka komma i säng snart så jag får någon sömn för en gångs skull.
No more försovningar! Ska försöka hålla det. Kan bli svårt men fan jag ska klara det.

Idag blev det lite födelsedagsfika för pappa, bara jag,mamma och pappa. Han fick lite kläder av mig och mamma. Mamma hade även köpt med sig en smörgåstårta som dom mumsade i sig, till mig hade hon köpt ett vaniljhjärta, är hon inte för göllig? Hon känner mä.

Kollar ni på Outsiders? HAHA. Jag håller seriöst på att dö när jag tittar. Det handlar om nudister. Nudistlopp osv.
Små snoppar som studsar, WTF hahaha nu är jag omogen men HAHAHA

ps. jag tycker synd om min bror


Självutlösare is the shit.

Kommentarer
Postat av: slim

hahaha zigge.

2008-09-23 @ 09:38:19
Postat av: sandra

hahahhhaa dom ba studssssa

2008-09-23 @ 11:14:29
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: slim

fan va snygg du är föresten

2008-09-23 @ 14:31:44
Postat av: Teleskop

finns teleskop snoppar som blir större när dom blir blod fyllda :)

2008-09-24 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0