ey dude, you're way over the line

Jag kan börja såhär att jag har tappat min plattång i golvet så man får halft hålla I plattorna när man plattar (ont? ja), onödigt och tappa den? ja, har jag råd med en ny? nej. Mamma får punga ut pengar för en ny om en vecka eller så.
Sen har jag glömt och nämna (eller har jag gjort det? minns inte) att Madde mejlade mig och Sandra för ett tag sedan, shit vi blev helt till oss. Hon skrev att hon hade det göbra och en massa roligt. Girl, you're cool! Men det är ju bara 9 månader kvar sen kommer du hem. Nemas problemas, ett blink och sen är du hemma liksom. Om jag skulle bli med barn nu skulle det pluppa ut lagom tills du kom hem, låter väl bra? Vad önskar du att se när du kommer hem? Inte en nyfödd unge hoppas jag.

Ska snart fixa kläder till morgondagen, måste ligga framme. Kort dag i morgon, vi går endast till 11.45 så om det är några obekväma kläder som jag inte tycker om att använda på långa dagar så är det läge nu.

Jag och mamma har varit hos mormor och morfar nu på kvällen. Min morfar tycker han har blivit så tjock så han frågade mig om jag ville flytta ihop med honom för då skulle han bli smal, haha, märks att min morfar inte känner mig. Ni som känner mig vet väl vad jag syftar på. MEN killar och tjejer, damer och herrar, kvinnor och män: Jag håller på och ändrar på det! I'm workin' on it!

Snart blir det godnatt hörrni! Bästa som finns är att sova länge och vakna pigg, så för en gång skull ska jag försöka med det.

Ching ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0