dom tror att man kan stänga av och bara starta om.

Det här var nog det roligaste idag, haha. Jag åt donken idag (bad me, men vafan är man bakis får man äta det), i alla fall så ska jag, Sandra och Linn (?) (fler om det är någon som villl) kika på film och fetta godis idag. Hon gav det brilijanta förslaget att vi skulle promenera och hyra film och köpa allt och sedan promenera hem till mig och jag svarade: Ja, det låter utmärkt  då går jag bort den feta hamburgaren jag har ätit idag. Hon svarade mig: Promenera bort donken för att göra plats med godis, jag vet Zara.
Hon känner mig...

Idag var jag på Hälla med mor och far. Pappas roliga berättelser slår ingen, ingen är så nördiga som min pappa och hans arbetskamrater, nästan pinsamt. Jag köpte nya högtalare och mina päron köpte en ny DVD, om ni var intresserade.

Lediga på måndag, skönt!

-Vad smakar det?
-Gott

-Vad lyssnar du på för musik då?
-Allt som är bra

Jag tycker i alla fall att det är okej och svara så.

Nej nu får jag se fram emot en skräckis till kvällen, Sandra tycker seriöst det är kul att bli rädd av vrålande monster och avklippta hälsenor, herregud kvinnan är inte frisk. Jag föredrar att titta in i kudden i 2 timmar tills det är över.
Tack för den här gången, Puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah du är ju söt :D

2008-09-13 @ 18:54:55
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0