dirty secrets.

Fy fasen alltså, vilken hårdträning det blev idag. Jag är så tung i armarna att jag knappt kan skriva, darrar i hela kroppen. Snacka om att man har kass kondition och klena muskler. När mamma kom och hämtade mig snackade vi lite om att vi kanske ska bli vegitarianer, alltså jag skulle nog lätt kunna bli det, men att äta fisk och ägg. Fisk -mmmm, så jädrans gott. Sen när vi kom hem berättade vi om vårat förslag till pappa och han sa: - Nej, men jag skulle kunna bli en etisk vegitarian. Jag undrade såklart vad det var och han svarade mig: -Alltså, jag vet inte, läste bara att någon gubbe var det och det lät intressant.
Han har inte alla indianer i kanoten.

Nu blir det någon special-torsk som mamma har kokat ihop, kan bli intressant men det ser riktigt gott ut i alla fall.
I morgon har vi lacrosse på idrotten, alltså, jag hatar idrott även fast vi inte ens haft någon idrottslektion än -.-

Nej jag måste duscha innan jag äter, CHING!

One more thing: I just lööövee Katrin Schulman & her blog. My god, you make me laugh every day girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0