and guess what.

Sitter här och kollar på 2½ män, har sett avsnittet men det hindrar inte mig från att se det igen, alltid lika roligt, haha.
Idag i skolan var det faktiskt helt okej, kom en timma för sent på grund av försovning så idrotten på morgonen gick rätt fort. På eftermiddagen skulle vi göra en reklamaffisch för årets gymnasiemässa, min och Sandras blev faktiskt rätt bra, även fast vi fick lite tid på oss.

I morgon slutar vi tidigt, det vill säga innan 12 till och med så jag tänkte äta i skolan och sedan gå till glada oxen och sola. Kan ju behövas nu när hela överkroppen förutom magen ser ut som ett helvete på grund av all flagning, försökte skrubba igår men blev inte så stor förändring. Var helt röd efter allt jag tagit i och skrubbat haha.

Men jag ska försöka styra mat här i huset nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0