you're so sad maybe you should buy a happy meal.

Okej, jag mår lite bättre. Det var ärligt talat svårt att vara borta från bloggen en hel dag. Därför får ni tåla om jag lägger in några jobbiga, deppiga och otroligt tråkiga meningar i bloggarna. Därför kan jag börja med att hacka på Alex Schulman lite extra och då tänker säkert ni: Som om hon inte gjort det tillräckligt? No no! Titta här:
"Jag gungar här på stolen och säger "nej nej nej" för mig själv. Jag tog en bild på min krognota i mitt förra blogginlägg och tänkte inte på att mitt kortnummer fanns med på bilden. Sen tog jag ett möte. När jag kom tillbaka hade det handlats saker på mitt kort för flera tusen kronor. "
Vilken människa skulle INTE tänka på detta? Han är ett tydligt exempel, verkligen. Jag är nästan hälften så gammal som honom och JAG, Zara Andersson som förövrigt är BLOND fattar att man INTE ska göra detta fenomen. Herregud säger jag bara. Börjar jag övertyga er om att han är fullständigt dum i huvet?

Jag har i alla fall varit i Köping idag med mamma, var in på Skinngubben och provade en jacka, sen svängde vi in på Big Inn och köpte underkläder och en tröja till moí. Även ett paraply och hårsnoddar.

Idag när jag städade mitt rum så orkade jag inte sätta dit nya påslakan och sånt på direkten så jag tänkte göra det innan jag går och lägger mig i stället. Så jag la kuddarna och täckena i en enda stor hög i sängen (rätt högt blev det). När mamma och jag kommer hem ser vi Zigge ligga längst upp på toppen, hahah. Vilken stjärna (utan hjärna). Söt är han i alla fall.

På lördag drar vi till Borlänge och på söndag ska jag till Stockholm. I morgon? Vart ska vi då? Haha, nej men vad händer i morgon, fest ällä? ;)


Kommentarer
Postat av: slim

FEST!

och, vad ska du göra i storstan?

jag vill med till borlänge, jag klarar det inte mycket längre om jag ska leva med denna sorg

2008-10-03 @ 09:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0