you're so gay and you don't even like guys.

Det blir fest ikväll. Inte något röj för min/våran del eftersom vi måste gå upp 7 i morgon. Det vill säga ännu tidigare än vad jag brukar gå upp på mornarna. Eftersom jag försover mig varje dag, men jag hinner med tåget oftast och det är huvudsaken, haha. Går upp en kvart innan jag ska åka och kastar på mig kläderna ungefär.
I morgon ska jag alltså gå upp nästan en timme tidigare än jag brukar så jag är tvungen att be pappa väcka mig eller rättare sagt dra upp mig. Wish me luck!

Idag är det bärnesås, fläskkarré och klyftpotatis till lunch. Annars skulle jag typ verkligen längta efter bärnesåsen men idag är jag faktiskt inte sugen på det. Konstigt.

I morse fick jag skjuts av min farfar till tåget eftersom det duggade en aning. Man vill ju inte cykla då precis.
Helgen:
Fredag: Västerås
Lördag: Borlänge
Söndag: Stockholm

Jo jo, det gäller att resa så mycket som möjligt under en helg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0