you act like this, like you just don't care at all.

Vaknade av igensvullna ögon. Såg förjävlig ut även om farmor sa till mig att det inte var så illa som jag tyckte. Hon är söt. Blev hemma ifrån skolan idag, klarade inte av att se mig såhär. Jag har varit inne hos farmor och farfar hela morgonen, de bjöd på frukost och vi satt och pratade bara om allt mellan himmel och jord. Lånade Arn-filmen och gick in till mig, ska snart sätta på den och se om den är bra.
Farfar har nyss varit och handlat och kom in hit med munkar, turkiska peppar och cola. Han kan han, min farfar.

Det är bara skit på tv nu, tv-shop, spel som man ska ringa in och svara rätt osv. Bara skit som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0