skum och dum och helt omöjlig.

Okej, matteprov i morgon och jag känner för första gången i mitt liv ej förberedd inför det. Matte är annars min starka sida men just nu känns det inte bra. Mamma lär komma hem snart så hon får ta tag i det här då. Snillet själv liksom, pappa är ju kass.
Har tittat på några 2½ män avsnitt, haha.

Det var en gång 2 stycket muffins som var inne i en ugn, då sa den ena:
- Jävlar va varmt det är!
Då skrek den andre:
- HOLY CRAP! EN TALANDE MUFFINS!!

Hahahahah, fortfarande lika rolig :)

Känslokalla idiot och jag önskar jag aldrig träffat dig.
Nej jag ska göra mig i ordning för morgondagen, plugga och sen sova.
Puss!

Kommentarer
Postat av: hännä

HAHA, jag garvar fortfarande åt de där!

2008-10-07 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0