that's what you get when you let your heart win.

Jahapp, då sitter man här och fikar med familjen, mormor och morfar. Ätit lite glass och nu har jag tröttnat på allt kackel så jag sitter brevid och lyssnar med ena örat, det är bara jobbprat. Bla bla bla.
Idag var det som sagt gym som stod på schemat på idrotten. Det är såhär idrotten ska vara, soft var det, drog runt där sprang lite på band, jobba armar och ben och jag har redan träningsvärk. Herregud. Men han som var instruktör hade pretty nice body, uhu. Han trodde jag kunde orka typ 30 kilo med benen, är han tokig? Haha, dom där vikterna rörde sig inte en millimeter.
Lunchen var svingod, min tallrik var tom på några minuter, ja förutom lite mindre goda grejer som låg på sidan. Jambalaya, men jag skulle mer säga Paella om man bortser från musslorna.
Medieproduktionen gick fort idag, det var skönt. Vi hade något att pilla med hela lektionen så det kändes great. Ännu bättre känns det när jag vet att jag bara går till 11.45 i morgon. Har lite saker jag måste uträtta sen ska jag hem och överraska päronen med lite städning. Har redan gjort det 1 gång den här veckan. Blir så stökigt och skitigt när man renoverar och jag trivs inte med det.

Vad ska man sysselsätta sig med resten av kvällen då? Hmm, det återstår att se. Antingen 2½ män eller en springtur, we'll see. Nej vet ni vad jag gör? Jag drömmer mig bort, till Turkiet allra helst!
"My friend's got a boyfriend and she hates that dick,
She tells me every day.
He wants more dinero just to stay at home.
Well, my friend, you gotta say:

"I won't pay, I won't pay ya', no waaaay"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0