orka.

Ännu en kass dag, vad är det här? Jag är inne i något skit och det känns inte som jag kommer ur det. Jag har frågat mig frågan hela dagen hur jag ska komma ur det här och jag har inte kommit på ett smack.
Shit, jag orkar inte. Hade mentorssamtal idag, det ska egentligen ta typ en kvart, det tog närmare en timme för mig. Jag satt och var negativ under hela samtalet och min mentor kunde inte få mig på rätt spår liksom. Fan va komplicerad jag är.

Hade sett fram emot att åka till stan idag, men mamma skulle tapetsera så det blev inget sånt idag så förmodligen blir det i morgon i stället.

Jävla skitväder dessutom, kanske är vädret som spökar? Vem vet.

Det är ju lite kul med anonyma kommentarer, och du JA JAG ÄR FULLT MEDVETEN OM HUR SPAGHETTI STAVAS.


Kommentarer
Postat av: hannah

orkade inte skriva namn:P

men jag trodde ju du var seriös.. varför vara så arg?:S ööh..

2008-10-01 @ 19:27:46
Postat av: sandra

hahahahahahaha!!!!

2008-10-01 @ 19:29:46
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Emma

oookej tack så mycket! jättesnyggt verkligen! :)

2008-10-01 @ 21:40:56
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0