let's begin.

Alldeles för längesen jag skrev blogg vilket jag själv tycker är väldigt ovanligt för att vara mig, 2 dagar sen liksom.
Men i alla fall, igår åkte jag till Lisa där Malin och Linn var. Vi gick och mötte Sandra vid Kulturkaos och gick in dit. Band som spelade osv. Efter vi varit där en stund drog vi till Malin och tittade på film, Just friends tror jag den hette, skitsnygg kille mhmm.

Riktigt kallt var det ute igår, har inte varit ute någonting idag så jag vet inte hur det är nu men det känns verkligen att vintern är på väg.
Jag ska städa mitt rum idag som har en tendens att bli stökigt 3 gånger i veckan minst -.- Med lite bra musik så ska det nog gå bra. 
Ikväll blir det bastu med lite tjejer, säkert lite vattenpipa också, låter bra det. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0