it just feels so good.

Sitter här med min familj och försöker komma på vad vi ska äta för middag. Jag vill ha fisk, mamma vill ha tacos och pappa är neutral. Förmodligen kommer det inte bli något utav det. För jag åt tacos till lunch idag och vi äter fisk alldeles för ofta tycker mamma. Så, nå förslag vad man kan göra såhär en fredagkväll? Inte värsta middagen alltså.

Efter maten åker jag till Sandra och spenderar fredagskvällen där, för att sedan åka hem och sova tidigt. Träning i morgon och jag är taggad. Kötta alla tanter, haha. Nej, men förmodligen kommer nog bara jag, Sandra och Linn vara de enda ungdomarna där eftersom dagens ungdom är rätt morgontrötta (nej vadå?). Farfar håller ju med mig om att vi ska "puckla" på tanterna lite extra eftersom inte han får göra det, hahaha.

Starkt gjort av mig att stanna kvar i skolan enda tills vi slutade, stolt över mig själv, haha.

Diesel firar 30 års jubileum och med det firar dom med att ge ut ett par jeans, som även bara kostar 300 kr, wosh.. Modellen kommer bara upp i några upplagor och jag tvivlar stort på att de kommer komma in i Västerås, jag är körd. Jag ska sälja hälften av alla mina jeans och är då på jakt efter ett eller flera par nya så det här skulle ju liksom passat perfekt för mig. Egentligen.

Mannen är den nya kvinnan
Smink för män, avklädda män.
Sex säljer
Och.. eh..
Jag menar
Bimbon blev förbytt med himbon
You know!

Btw, har ni sett detta? :

sandra har precis skickat dig en puff.
Den nya msn döper om det berömda "VIBB" till "puff", nog de roligaste jag hört, hahahahahahaha

Anyway, have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0