Hola senoritas!

Sitter hemma hos Sandra och poppar musik. Vi ska och bowla, typ hur många som helst, jag, sandra, lotta, björn och sen typ 15 st till. Så det blir fullt hus, haha. Kul. Just nu är det väl halvt förfest här. Känns som det var månader sen jag festade. Inte för att det kommer bli fest idag, men det var längesen jag drack.
Ser fram emot Halloween, st.sundby och fest! uh uh, chill haha

Vinnaren på bowlingen vinner 150 kr, vi vet väl redan nu vem som kommer vinna? Mmm just det. Jag såklart, who else? Sen behöver vi ju inte nämna att Björn har gått i bowling. Men jag har ju spelat basket och det är väl same shit different names, haha.

Efter bowlingen käkar vi god mat med hela tjocka släkten och sen våldgästar vi linns place, chill.
Aja, chill out people!

Kommentarer
Postat av: slim

halloweenparty ftw woho atm btw sf L-ska förkortningar

sorry guys för att jag somnade igår :D ikväll blire myz

mvh nordaN

mog1

2008-10-25 @ 13:23:00
Postat av: sandra

OH OH :D

2008-10-25 @ 13:48:22
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0