and when that you fall, make sure that you call so I can see it.

Lust att strypa dig, vilket jag kommer göra snart, GRR

Snacka om migrän jag hade när jag kom hem idag. Låg och var spyfärdig i soffan i flera timmar. Inte förrns nu som jag mår lite bättre. Nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag behöver duscha håret eller inte, vi får se.
Sitter i min säng och myser, har tänt lite ljus och lyssnar på great music. Snart läggdags och det är nog inte bara jag som tycker att man inte hinner med någonting när man kommit hem från skolan och sen är det helt plötsligt läggdags :o Sjukt. Skulle vara mycket bättre om man bara behövde sova typ 4 timmar och sen vara pigg. Men icke, jag behöver minst 8 timmar för att jag ska vara lite pigg. Vilket är väldigt tråkigt eftersom jag måste gå och lägga mig riktigt tidigt varje kväll.
Idag på Svenskan var jag och Sandra riktigt flitiga och jobbade i nästan tre timmar i sträck, förutom mina några minuter framför bubble shooter, men nästan. Vi hoppade liksom över rasten vilket är väldigt ovanligt när det gäller oss. En eloge? (a)
Egentligen var det väl för att varken Sandra eller jag var på Svenskan förra veckan och idag visade sig att vi lågt sjukligt mycket efter, men det var vi i och för sig inte ensamma om.

Jag måste säga att min musiksmak just nu är väldigt tjejig, haha. Kolla liksom.
Pink, Pussycat Dolls, Britney Spears, Veronica Maggio, The Sounds, Paramore, Katy Perry, Avril Lavigne och Miss Li.
Ehm? Det kanske märks att jag dragit över alla killar över en kant och hatar alla? Well, yes.

Kommentarer
Postat av: linspins

vad hände med "jag tror jag börjar gilla sån där musik som ni lyssnar på" du börjar ju framstå som värsta mesen nu

2008-10-21 @ 09:40:35
Postat av: zäta

men asså, det är ju på gång, paramore liksom? hallå, man tar ju lite i taget ;)

2008-10-21 @ 23:23:56
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0