while the angels sang a whiskey lullaby.

Sitter i skolan nu, är trött som ett djur men även hur glad som helst. Vet inte varför, men allt känns riktigt bra just nu. Längesen jag hade den här känslan så det känns extra bra det här, hihi.
Mitt hår är helt flygigt, haha, nej men igår när jag duschade hade jag i extra mycket balsam och jag brukar inte ens använde balsam överhuvudtaget, så det blev överlent och det liksom flyger i luften när jag går. Nu har jag i och för sig uppsatt men min lugg är ofixad haha, den är skitful verkligen, även fast jag drar bak den så flyger den tillbaka lika fort, haha. Hann inte fixa håret och jag går alltid upp för sent så jag drog upp allt i en toffs (tofs?).
Sov hos Hanna inatt och hon börjar inte förens halv 11 eller vad det var så hon kunde lugnt sova några timmar extra medans jag, Tove och Camilla fick gå upp tidigt. Fast jag väckte Hanna när vi skulle äta frukost (6) det fick hon allt ta, haha.
Trodde jag var sent ute och fick gå med raska steg till bussen, men det var lugnt.
Såg Camp Rock igår, haha. Typ som High school musical, riktigt hårda filmer det där.

Puss!

Kommentarer
Postat av: madde

lyx inte inte behöva använda balsam!! blir ditt hår inte tovigt utan?

2008-11-06 @ 10:31:46
Postat av: häananass

BASKET-ZARA MED LUGGEN I ÖGONEN, sviiiiing, booom, booom

2008-11-06 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0