I'm done, so done.

Nu sitter jag här, efter en veckas lov och klagar igen. Det känns helt som vanligt och det där lovet känns som en myra i rymden, alltså skulle den varit mycket längre. Men snart är det ju jullov, det är inte många veckor kvar tror jag. Vad kan det vara 6-7 veckor kvar? Nej jag har ingen aning faktiskt.
I alla fall, så är Sandra sjuk idag så jag fick inviga den nya bussen själv, eller inte helt själv dock. Jag, Elin och Kitty var väl de första som egentligen hoppade på bussen sen droppade in lite fler folk, Nattis m.m.
Det kändes gött att för en gång skull komma i tid till skolan. Jag var den andra personen här idag, vilket är första gången på hela året som det händer.

Håller på med Projekt och Företagande nu. ska snart in på nå samtal med lärarn om hur jag ligger till i ämnet. Jag väntar mig inget bra, haha. Jag som skulle börja med att fokusera och känna mig motiverad inför varje uppgift. Haha, åt pipsvängen med det.

Måste in och kolla vad det blir för käk idag, korvstroganoff med ris, låter fasen gött.

Har lagt in alla bilder från helgen nu och slänger in lite pics här nere. Titta och njut vänner!


En bild på "familjen" innan vi gick in och badade, de 2 andra småttingarna var lite blyga i början och vågade inte ta kort med oss andra.

Hola! Lina, jag unt Johanna, fräsigt!!

Lina, Sandra unt Linn. Dimmiga kort på grund av discodimman, hahaha.

Jag och Lina dampade på toan, haha, fulla o glada!

Shake it!

Kroppsstrumpan she is!

Kroppsstrumpan gör det igen, oj oj oj.


Kommentarer
Postat av: slim

hahaha, jag minns inte att bilderna hade blivit sådär bra :D fan va nice.

2008-11-03 @ 11:34:40
Postat av: zäta

Haha, nej inte jag heller, blev bättre på datorn :D

2008-11-03 @ 12:47:52
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: G

Hej hej! Nu är det äntligen dax för en GRATIS design utlottning, kika in på http://babbidesign.blogg.se och kika om designen passar just dig! Välkommen.

2008-11-04 @ 01:12:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0