irriterande.

Idag var jag nog med om mitt jobbigaste fyspass någonsin. Jag försökte få upp gylfen av ett par jeans som jag inte använt på riktigt länge, det var riktigt jobbigt. Alltså, det gick ju inte lättare att höra farfar tutandes utanför medans jag låg i sängen och kämpade med jeansen. Plus att zigge trodde jag var leksugen och börja hetsa som ett as och nysa mig i ansiktet bland annat. Ibland har jag lust att strypa honom. Allt detta ledde till ett uppsvullet finger -.-

Matt kommer glömma stänga vår proxy, i can feel it. Bilddagboken och msn fram tills sommarlovet, uh uh.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahhahah avlider

2008-11-21 @ 14:46:33
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0