trött, minst sagt.

Idag innan jag åker hem med tåget måste jag springa förbi Pressbyrån och köpa både Expressen och Aftonbladet med tillhörande bilagor, viktigt!! Jag kommer säkert glömma det men jag måste.

Ikväll blir det middag med lite tjejer. Gött gött! Hinner bara hem och duscha sen ska jag iväg igen, kommer frysa röven av mig för jag måste cykla dit. Pappa ska bort och han kommer förmodligen ha bilen, om jag har otur alltså och det har jag ju väldigt ofta.
Jag är väldigt trött idag, försov mig till 5 i 8 och jag skulle med bussen klockan 8, hann jag? Eh nej verkligen inte. Tog tåget i stället, kom lite sent till matteprovet. Provet gick inge bra, nu väntar jag bara på resultatet, väldigt nervös inför det. Får verkligen inte ha ig.

Nästa fredag kommer vi åka till Stockholm på fotomässa, uh uh! Hela dagen tror jag.

Läste i Nöjesbladet att det blir en ny film Sex and the city, är det inte great? Dock börjar dom spela in den nästa sommar så den kanske kommer om 1 år? Om inte mer, den kommer bli bra i alla fall, det vet man ju.

Nu går vi igenom flash, så jag uppdaterar väl när jag är hemkommen ifrån Linn eller Lisa, där vi kommer att befinna oss. Puss o hej!


söt

Kommentarer
Postat av: sandra

vaaaaaaaaaaaa mysigt det ska bli

2008-11-07 @ 13:56:55
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: hannananaa

omg zara, tack för den bilden ;)

2008-11-08 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0