uh uh.

Idag började min dag 08.45 som vanligt, tog bussen klockan 8 ifrån Terminalen och var i skolan först av alla! Första gången, uh uh. Matteprov på fredag, uh uh. Mindre roligt kanske, haha. Men jag kan nog det mesta i matten så det kommer gå alla tiders, håller tummarna på det i alla fall.

Jag tog ledigt från skolan hela eftermiddagen och sa att jag skulle på intervjun tidigt men den var ju 16.00 och då hade jag ju slutat. Men jag var sugen på något nytt till garderoben så jag köpte en söt vit tröja och en vanlig typ mörkturkos tröja. Linn gjorde mig sällskap.

Gud vad nervös jag var inför intervjun, mitt hjärta var nära på att ploppa ut. Men som tur var gjorde det inte det, men jädrans vad det bankade om det. Det gick bra i alla fall. Kändes fasen gött att höra att man hade blivit uttagen när det var 283 st sökande och endast 25 gick vidare för intervju. Nu håller jag tummarna att jag får jobbet, men det gör inte mig något om jag inte får det.

Mamma och jag åkte till Ikea efteråt, köpte en jäkla massa hem. Prydnadsgrejer och sånt ni vet. Köpte en pälsmatta till mitt rum, mmm ska stå och mysa på den på mornarna när det är så kallt om fötterna ni vet. Haha.

Gjorde en skämmig grej idag när jag satt på tågstation och väntade på pappa. Det satt en tjej breve mig och ganska nära också och ändå fanns det plats överallt. Sen sa hon: - Kan du prata!? Rätt argt också liksom. Jag ba: VA?! och skriker nästan och så vänder jag mig till henne och ser att hon pratar i headset, jag ba: Hehe och nästan springer därifrån.


Kommentarer
Postat av: LiiiiiiiiisA

HAHAHAHAAHA pinsamt!! hahaah :D

2008-11-04 @ 21:31:50
Postat av: limlinn

prov igen? : o

2008-11-04 @ 22:38:33
Postat av: hanna

haha, jag skulle dött :D haha

2008-11-05 @ 09:09:07
Postat av: zäta

Hahahaha :D

2008-11-05 @ 11:58:42
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0