hahaa

Hela familjen är hemma, haha. Detta är väldigt ovanligt, mitt på dagen liksom. Pappa ligger och sover, mamma äter mat och jag sitter vi datorn. Pappa jobbade 16 timmar igår och typ 14 timmar dagen innan så han tog lite ledigt idag. Dom var tvungna att jobba över, så det var inget han valde själv. Nog om det!!

Jag är hemma på grund av lite huvudvärk, haha. Nej men idrotten lät inge vidare så jag blev hemma hela dagen i stället.
Tänkte ta en liten motionsrunda snart, promenera eller springa, det är frågan. Ska försöka få med mig pappa, men det tvivlar jag på. Men jag ska tvinga honom att sätta upp våran boxarsäck som vi köpte igår. Haha nu jävlar hurrni.

Jag glömde att tanka GG igår så jag gör det nu, spännande! Ska även tanka någon film som jag och Hanna ska se ikväll. Någon rolig bestämde hon, haha.

Satan i gatan vad varmt vi har det hemma, ska öppna alla fönster och se om det är någon som märker något! PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

boxarZARA

2008-11-06 @ 08:52:27
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: hääniee

Nu kommer jag knappt våga komma hem till dig, för då måste man vara berädd på en smäll från the hole family, fucking boxarsäck!

2008-11-06 @ 09:00:44
Postat av: zäta

boxarZARA? MHMM!! Minst sagt hörrni, jag är nya rambo, eller vafan han heter :D hahaha, och hanna, jag menar det. På egen risk!

2008-11-06 @ 10:10:43
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0