to the music vibes.

Idag
Förmiddagen: Ergonomi
Eftermiddagen: Julkalendern

En okej dag alltså (inte helt okej, men okej), när skolan har slutat vet jag dock inte vad jag ska göra. Ska i alla fall titta på Gossip Girl som kom ut igår, men glömde bort det. Sandra sa att det var sååååå spännande och det kan ju bli intressant liksom.
Just nu skriver vi en tråkig rapport om ergonomin och allt på John Bauer, vilket är väldigt tråkigt. Men den ska vara klar om två veckor så det gör inget.
Fick reda på att jag inte alls ligger så bra till i idrotten, satan i gatan, dags att vara med kanske? Ofcourse. Nu blir det nöta idrott en gång i veckan, hehehe.

Nästa vecka är det studiebidrag och lön, uh uh.

Bilder ifrån fredags:

Sandra, den välkammade luggen och jag på väg till Mattis.


Sandra kör fjärilen, ser ni hur hon flaxar


Zandra & Tim

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA men heta bilder :):):)

2008-11-19 @ 13:06:36
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0