juicy secrets.

Snart läggdags fellows.
Stan med mamma idag. Köpte nyårsklänning, en randig tröja, mineralsmink och sen lite smågrejer. Känns riktigt skönt att ha köpt nyårsklänningen för nu behöver jag inte oroa mig för den nå mer. Måste dock köpa skor och ny bh som passar till den.

När vi kom hem blev det käk och sedan har jag städat mitt rum litegrann. Inte så där intensivt liksom, har mer plockat in alla kläder och skräp som har varit utspridda.
Nej om man ska ta och gå och lägga sig, skulle vara skönt och vara utvilad. Eller det kommer jag ju inte bli om jag går och lägger mig nu heller, om jag skulle vara utvilad och vakna pigg på morgonen skulle jag behöva gå och lägga mig innan 8 typ :o

uh uh.
Puss!


Kommentarer
Postat av: lins

vad blev det för klänning? :D

2008-11-21 @ 09:09:54
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/
Postat av: zäta

det talar jag inte om, hihihih

2008-11-21 @ 10:51:54
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0