but dreams just aren’t enough.

När jag läser svarta bloggar med vit text blir mina ögon fett sepe och jag ser helt konstigt, det dröjer kanske 30 sekunder eller nästan en minut tills det blir bra igen, är det bara mina ögon som är invalida eller blir era så också? Det är skitsnyggt med svarta bloggar, men jag tror fasen det var därför jag böt bort min svarta för att mina ögon fick ryck varje gång jag läste den, haha.

Sitter hos Hanna nu, Sulan ligger i Toves soffa och sover och jag väntar på att Hanna ska komma hem. Jag tror jag ska plugga lite, nu när jag inte har så mycket för mig liksom.
Fan va läskigt, hahahaha, några fåglar skrämde livet ur mig nyss, jag tror dom håller på och leker på taket och låter som fan, haha.

Varför bor inte jag i Stockholm?

Chill out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0