say the word.


Mina bilder på min blogg har blivit konstiga, de går inte att trycka upp, så jag lägger ut en bild nu för att testa om det går nu. Ehm, jag har ingenting kvar i Svenska, ändå får jag sitta kvar här och låtsas ha det bara för de som har kvar någonting inte ska känna sig stressade. Låter komplicerat men det är ungefär så våran lärare resonerar.
Jag känner mig otroligt rastlös och vet inte vad jag ska göra så jag tänkte göra klart mitt allra sista arbete innan sommarlovet, men icke. Det kunde jag inte eftersom jag inte förstår någonting på det.
Tittade lite smått på kläder idag på lunchen till avslutningen och till studenten. Så jag ska prova lite sen tänkte jag. Kanske hinner idag efter skolan.
Vädret just nu går upp och ner, på lunchen var det jättefint väder med strålande sol, nu är det mestadels molnigt. Men på onsdag ska det bli superväder så jag funderar på att skolka den dagen eller åtminstone eftermiddagen, skitsamma. Betygen sätts väl ändå den här veckan (?).

Later.

Update:
Mina bilder fungerar inte att trycka upp. Det måste fixas! Om någon kan, hjälp mig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0