Lets get drunk and freaky fly.

Fullsatt dag. Har fått mycket gjort den här dagen känner jag. Har verkligen jobbat sedan jag kom in genom klassrummet, känns det som i alla fall. Några timmar har väl gått åt annat.
Känner inte för att komma hem och plugga till omprovet i morgon, bra onödigt och få omprov Zara. Ska sluta med att vara slarvig. Går inför 2an, efter sommarlovet då blir det 'Pluggis-Zara Al La Bäst' eller nått.

Jag är bra sugen på en Ben&Jerry-glass. Men inte idag inte. Skulle nog ändå inte orka en. Har nästan slutat ätit, får knappt i mig någonting. Illa Zara..

Mina bloggar nu för tiden handlar mest om skolan, men jag lovar att under sommarlovet kommer det handla om allt annat utom det. Kommer nog inte bli så mycket dator för min del i sommar. För antingen kommer jag steka sönder i solen (jag ska vinna tävlingen) eller så jobbar jag om jag nu får jobbet såklart.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0