jävla skitdag.



Dagen började riktigt bra. Gick upp vid 8 och sprang en runda, hem och duschade och fixade mig, åt frukost. Hann med allt som jag annars aldrig skulle hinna. Åkte till skolan med halv 11 tåget, kom till skolan gjorde en redovisning på 20 sekunder. Gick på stan, åt mat. Gratis glass som egentligen inte var gratis. Mediafestival på Culturen, helt okej. Tog kvart över 3 tåget hem och det var här som allt började gå snett. Skulle möta mamma på järnia för vi skulle köpa hårfärg, hon var sen och jag började bli sur. Köpte färg, på hemvägen kom hon med det tråkiga beskedet att jag inte fick jobb. HELVETE..... Allt sprack. Nu vet jag inte ens om jag har råd med nånting i sommar. Öland, Turkiet? Grrrr... Om inte mamma är riktigt snäll och pröjsar är det kört för mig. När jag är ledsen eller sur gör mamma alltid som jag vill. Det som gör henne så bra, hihi. Hon ringde runt till alla hennes kontakter och slutligen kanske jag får ett städjobb, woho. Inte ens säkert med det. Men förhoppningsvis.

Nu är jag trött, sur, depp. Ska få upp humöret tänkte jag.
Ikväll ska jag umgås med Sandra och Linn, kul ska jag ha.
Imorgon ska jag färga håret, thank god.
Ska städa nu, men inte mitt rum -.-
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0