it's rainin' - and it isn't men

Här kommer våren, det har jag lärt mig. Det blir rätt ensamt bland alla löven, det blir rätt deppigt, ett liv i skuggan såhär på kvällen är det ohyggligt. Jag vill bara gå hem med dig.

Kom nyligen hem från skolan. Har tänkt att hinna med rätt mycket den här dagen. Plugga, städa och rensa min externa och mina usb-minnen, eftersom att vi snart ska lämna in våra datorer så måste jag tömma min. Vill inte gå miste om allt jag har på den.
Tänkte överaska päronen med lite städning här hemma, lite snäll är jag. Men har egentligen inte tid, måste plugga till alla prov. Så det är bäst jag sätter igång.

Omprovet idag gick bra, man skämdes verkligen att gå in i "omprovs-salen" och någon mer gång blir det inte. Nu ska jag skärpa mig. Har inte ens talat om för mamma att jag fick IG på det provet, gör nog inte det heller. Kanske kan göra det om jag får mycket beröm för min städning, ha ha. Eller nej, förhoppningsvis är jag godkänd nu så det behövs nog inte.

Kiss.

Kommentarer
Postat av: sandra

HEEHEEEHEHeEEJÄVLA TÖnnt

2008-05-21 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0