if I sing my little song would you follow me home.

Idag hade vi Matte Nationella. Det gick rätt bra faktiskt. Synd att tåget var försenat 20 minuter bara för vi skulle ha prov. Det är så typiskt, så vi klampa in där och störda alla 15 minuter försent. Vad jag hatar VL ibland.
Nu vill jag få reda på vad jag fick i matten på nationella, engelskan behöver dem inte ens tala om, vet att det inte gick bra i alla fall så.
Vi fick sluta efter provet, det vill säga halv 11 för våran del. Tog tåget hem. När jag kom hem var det planerat att jag skulle städa mitt rum, har fortfarande inte gjort det. Kan inte planera såna saker, för det blir aldrig som jag tänkt. För jag la mig i soffan och poff så sov jag, vakna för en timme sen ungefär, typical me. Så jag ska nog städa nu tror jag, lovar inget. Men om jag gör det kan jag kanske slänga upp för- och efterbilder för er som vill se min knarkarkvart till rum. Om nu min kamera vill sig, sist jag kollade var det inget batteri kvar och min laddare är hos Sandra. Men den kan funka, kanske.

Nej nu tycker jag att solen kan komma fram där bakom molnen och värma så det blir runt 30 grader, ja tack. Helgen var ju super. Hallå solgudarna hör ni våra önskningar?

Okej, nu bestämmer jag, har inget val alltså. Idag ska jag hinna med att springa 30 minuter och städa. Det är måsten.
Så jag ska sätta igång, LaTer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0