hur skulle det annars vara?

Igår fick jag ungefär en halvtimmes sovmorgon, behövdes verkligen. Jag behöver egentligen sova mer, får sova ifatt lite i helgen helt enkelt. Dejan ville ha sällskap till stan så jag åkte med, så han skjutsade mig till skolan.
Jag vill verkligen veta om jag får sommarjobbet. Mamma tror att jag kommer få veta nästa vecka, men så säger hon varje vecka så.
Nu är det bestämt, blir inget Gotland för min del i sommar. Mamma och pappa åker själva i stället. Skönt.

Jag och Sandra ska till resebyrån efter skolan, hihi. Det känns bra,
Jag vill ha pengar och shoppa i stockholm, det ska jag. Måste bara sälja moppen först. Den har ju stått och dammat i garaget ett bra tag nu.

Puss, later.

Kommentarer
Postat av: sandra

FETT!

2008-05-16 @ 13:17:35
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0