hey.

Väldigt fin dag idag måste jag säga. 27 grader stod termometern på i morse när jag åkte. Synd bara att jag har så mycket att göra idag, annars hade jag hunnit med och solat lite. Ska till um, optikern och till burning4. Kommer komma hem runt 6, så jag kanske hinner med någon timma innan solen försvinner ner. Igår blev det helt klart att det blir götet på midsommar. Undra om man hinner med lite shopping då också, skulle inte vara helt fel. 5 skoldagar kvar om man räknar bort skolavslutningen. På tisdag ska vi lämna in datorerna så man kan ju säga 4 också.
Jakob håller inte vad han lovar, han låter oss jobba med något riktigt tråkigt medans vi egentligen skulle ha kollat på film. Vi hinner tydligen inte med det. Grrr..

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0