heard a knock, who's there? no one.

Idag blev det som sagt stan efter skolan. Lite mat sen gick jag, Sandra och Madde upp på stan. Provade bra mycket kläder, men det var bara ett par jeans-shorts som föll mig i smak. Tur i oturen ungefär, min ekonomi klarar inte av mer. Nu är jag i princip pank.
Jonas ville ha sällskap på stan, så jag ställde upp. Lämnade Sandra o Madde och gick och mötte Jonas. Jag köpte shortsen jag hade tittat ut och han köpte en keps och ett par skor. Efter allt gick vi och tog en fika på Wayne's sen åkte jag hem.

Hann bara hem och byta om sen åkte jag igen, ungefär. Min kusin har ju fyllt 14 så det är ju tvunget att firas.

Hemma nu, kom hem för nån timma sen. Ska nog sova snart, har dödsont i huvudet och det känns som det ska sprängas.
Så tack och hej för mig.

Bild från kalaset, mi padre and jag (snygg engelsk-spansk-svenska)
mi padre and jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0