du är inte trasig, behöver inte fixas.

Vaknade nyss av att mamma ringde. Hon har fixat så att jag börjar jobba redan i morgon. Helt otroligt alltså. Jag hade ställt in mig på måndag men det här blir bra. Imorgon börjar jag 6 och slutar 12 förmodligen. För jag ska hinna till skolan och göra det sista så jag får ett G i Webbdesign. Om jag inte får sluta 12, får jag göra provet hemma och skicka över det till häxan. Jobbar hela helgen och nästa vecka, sen får vi se hur långt vi kommer med det vi ska göra.
På tisdag är inlämningsdag för datorerna i skolan. Jag måste lämna in min i morgon eftersom jag ska vara ledig nästa vecka. För någon vecka sedan skulle jag tömma min dator, har ännu inte gjort det. Så jag får göra det ikväll. Har inte tid nu när solen är som hetast, haha.

Nu ska jag städa här hemma. Det var bytet för att jag skulle få va hemma igår och idag. Så jag ska städa lite fort nu sen ut och pressa är det tänkt.
Jag har fått ett myggbett på tån. Det kliar så mycket så att jag skulle kunna slita bort hela tån. Bra drygt. Nej Sandra det funkar inte med att göra ett kors på det :(
Nej nu ska jag fasen sätta igång och städa så jag kan få lite färg någon gång.

Laterrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: zaras älskling

hoppas det kliar bitch ;)

2008-05-29 @ 22:41:32
Postat av: sandra

korsa hårdare:(

2008-05-30 @ 09:01:51
URL: http://www.nogg.se/embraceme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0