när man tittar på dig är det bara all you.

Började med att jag åkte hem till Linn igår alltså. Började dricka lite, åkte sen till qwarn, där det sög. Så vi hoppade in i Kims baklucka och satt därbak 4 st, vi var 9 st o hela bilen, rätt trångt, rätt guppigt, rätt vingligt, rätt kul ;)
Åkte till någon fest på Tidö, tjejerna välkomnade oss med öppna armar, HAHA. Som vanligt. Såg ut som dom var på bal, defenitivt inte vi, men whatever.
Efter festen åkte vi till donken i stan. Jag och Linn var de enda som var på bra humör -.-
Efter att ha träffat Madde och Frida skjutsade vi hem alla och åkte hem. Jag somnade halft sittande på min säng och vaknade vid 5 av att jag fortfarande hade skorna på mig, hade lite svårt att öppna mina ögon osv, härligt va? haha

Nu har jag legat ute rätt länge och stekt, Marika och Ken kom och sällskapade, vi fikade och så.
Snart blir det cabaré och efter det blir det förmodligen grillning och sånt gott :)

Pusssss later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0